aku dalam dilema sekarang ni.

Selasa, 4 Ogos 2009

Jiwa yg sukar diatasi..


Askum semua..ape kaba..?sihat aje kn..?diharapkan begitu la..
Pg td keadaan kat umah agak kalut ckt..hehe..aku t'lewat bgn..maklumlah smlm t'tdo pkul 9 lg..aku t'jage pkul 11..lpz tu dah xtdo ag..aku buat keje geog n study ckt2..tp aku t'tdo balik pukul 4 lebih..dah hampir pkul 5 seigt aku.Bile bgn,jam dah tepat pkul 6.15pg..aku bergegas ke bilik air tp ade org ngah gune.Adik aku la..punyelah lame die mandi..sampai aku nek angin..huhu,geram jgk.Aku cpt2 kms brg n lipat selimut..mcm lipas kudung plak. : S

Smlm ade org msj aku..mscll..ntah..no2 xknal yuk..xtaula..saje la tu dorang nak mengacau.Pastu ade sorg budk sial,die cll aku byk kali n msj..tp aku xbg respon.At last,aku angkat cll die..ckp2 kejap..die tanyer aku knal x eri,amir,faiz..?of cOurse la aku kenal..! ' sehelai ' sekelas ngn aku n dua 'helai' lg kls sebelah..aku agak la die tu sma sek ngn aku,yg punyer niat nak membuli..ah..xlyn pun..habis kedit aje..


Ptg td aku igtkn kkq ade..tp mujur xde..hehe..mlz nk blk awal. X-D hak2..! Apelah aku nie..


Pg td pengetua buat p'jumpaan dgn sume students f3.Die bg nasihat n suh jage disiplin sbb pmr dah dekat..aku dk belkg mirah..die asyik dk men tepOn..huhu..xtaula aku nk ckp ape..tp,aku bingung la..dlm klz pun die men,mase teacher mengajar plak tu..apela..


Laila ngn epa 3P2 gaduh..b'tumbuk pg ari lg..dua org tu on the way nk pegi perjumpaan la..ntahla..mgkin sbb mulut kOt..Ana kate habis rambut laila kusut ditarik epa..huh..fhm2 la p'puan b'tumbuk..dlm hati,aku beristighfar kpdNya moga aku dilindungi drpd hasutan syaitan..amin.Pengetua kate die akn buang sekolah..aku pun tgk dorg pegang surat keluar..lpz perjumpaan tu,aku pegi jenguk kls sebelah n jumpe laila..aku pun xtau la..hati die mmg keras..ya ALLAH,Kau bukakanlah hati sahabatku itu..amin..