aku dalam dilema sekarang ni.

Rabu, 12 Ogos 2009

NOthing can happen between you and me..!


Slm ukhwah fillah..rinduku pada Rayyaniah amat kuat sejak akhir-akhir ini..ade saje yg nak dikongsi 'bersama'..aku menghitung hari untukpercubaan pmr..well,it will going to befaced by all of us..hehe..no wonder if my friends are busy studying and revising..i just stay with relax and praying to ALLAH is my rutine every night..books are my lovers by all.. : )


Hari ini hari cukup damai..anugerah kecemelangan td..?huh..not smoothly handled..

Keadaan agak kurang tersusun..Kere dimarah oleh cikgu ahmad yani..aku kesian sgt..yela,die menjadi mangsa keadaan.herm..aku mengeluh saat nie.By the way,aku pening ckt td.yela..keadaan panas n ramai org..betul2 xelok.aku duduk dlm kls aje..xnk bercampur dgn org ramai.iyelah..salah satu nasihat doktor pkar tentang H1N1..

"Jangan berada di tempat yang sesak dan ramai org."

Wabak ini boleh dijangkiti melalui pelbagai cara..dan cara yg paling mudah ialah melalui sentuhan.Aku berdoa agar ALLAH melindungi aku dan sahabat daripada wabak ini..amin..bimbng jgk.Ptg td,umi larang aku dekat dgn bdk yg suspek H1N1..ntahla..aku rase agak keterlaluan larangan umi tu..herm..xpela..untuk kebaikan aku jgk kn..umi,thanks for advising me.hehe.erm..oh,mustaqim msj aku ptg td.die mtk maaf sbb angkat kaki belakang aku td.aku pun antr perkataan kasar2 kat die..xpe,biar die rase..dasar tok imam songeh.. : p haha..well,hu..aku xnk ckp psl die..hilangkn mood betul.. (: (


Amir dingin dkt aku..mgkin die terasa hati kOt sbb aku ckp aku benci kat die..tp aku gurau aje..sedihnye..smpat plak die msj ngn pikoh..aku antr msj smlm die xbls pun..ah..aku yg silap besar..ya ALLAH.. :'(


Aku kemas bilik td..hadiah yg piqoh bg tu aku blm bukak lg..aku pun bukak la..nice picture..surah taha..thanks,dear piqoh..love u..mmuah..islamik la..aku pun gantung di dinding..cantik yer..berseri bilik aku..hehe.i'll remember that gift given by her forever n ever..


Lapar la..nak pegi mkn..k la..bye2..good Rayyan,love Rayyan,mmuah for Rayyan.. :)