aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 2 Ogos 2009

Sabtu 1.8.09 A day before my b'day..


Huhu..lupa nak bukak lappy smlm..busy sgt..lgpun kesihatan tidak mengizinkan..kejap sakit perut,pening n mcm2 la..mujurlah aku kuatkan diri untuk study..

Kelmarin aku xsek..cuma ade kls tambahan aje..balik kem mmg menyenangkan tp perangai kwn2 aku makin teruk plak..sakit ati la..aku tersilap buat karangan..dorang ketawakan aku plak..malah Sila tu lebih2..huh! aku mmg xsuka benci kat org..satu aje prinsip aku;punyai kawan mcm tu dh mmg takdir ALLAH..aku redha aje..herm..iye..mmg susah nak cari sahabat sejati kat ats dunia nie..aku hampir menangis tp aku tahan..buat malu aje nangis dpn cikgu nita..fuh..aku perlu bersabar..nk mrh pun bimbang org kate aku nie alim tp panas baran..korang klu bab berckp mmg no satu..korang kene fikir la jgk psl perangai korang tu..aku pun manusia!

Aku mmg kdg2 suka sakitkan hati kwn aku..mungkin selalu..tp klu korang tanyer org yg rapat n knal dgn aku..dorang xkn kate aku nie suka sakitkan hati org..korang tu yg xpuas ati dgn aku..xhairanlah syaitan slalu rasuk korang suh asyik 'boo' aku..! Aku xkisah..igtlah balasan ALLAH sentiasa ada..

Aku penat sgt petang smlm smpai nak berdiri pun xlarat..umi pun asyik mtk aku buat itu ini hingga aku jadi geram..susah betul jd kakak sulung..semua benda kene buat..

K,bye..i've to finished something.