aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 7 Ogos 2009

Sweet Friday..

Assalamualaikum..
Aku penat sgt smlm nak tulis catatan baru.xde mOod sbb kuar air mata byk sgt..(jgn tanyer knape..ckuplah Allah shj yg tau).
Aku bgn lwat jgk ptg td..ntahla,smlm penat sgt kot.huhu..erm,ari nie ade kls arab..aku menangis ats masjid pg td mase nak jwb soalan arab.Ntahlah..aku msh teringatkn bende tu..mmg dorg dah hancurkan seluruh perasaan aku.. : (
Una kate die dpt 98 b.arab,aku kurg percaye la..ntahla..klu die ubah jwpn mase discuz,biarkan aje..berdosa jgk die..aku bkn ape,aku tgk buku hijau die td..die mmg xleh buat..byk yg slh..klu die dpt tggi pun,aku xkn pecaye sbb aku tau die jwb ape..ntahlah..aku xnk bersgka buruk..
Aku rase nk mkn plak mihun sup kat kdai tu..bez la..
erm..mustqim xdtg..xpe..lebih baik die xdtg..
Xde mOod la nk tulis pjg2..k la..bye.