aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 2 Ogos 2009

Today is my b'day..


aSsalamualaikum semua..

Aku baru aje mkn..umi kate jgn kunci pintu bilik awal sgt..nanti klu umi nak mtk tlg kn senang..aku cuma tersenyum bila dgr kata2 umi.Iyelah..aku nie mmg sorg gadis yg suka terperap dlm bilik..well,aku suka..tanpa s..ebarang gangguan mental n fizikal malah aku boleh tumpukan sepenuh perhatian pada kerja seklh yg bertimbun.kata pengetua,bertimbun smpai xnmpk muka..itulah kiasan pengetua sekolah aku mengenai kerja2 yg harus dia siapkn.Aku ketawa kecil..sememangnya beliau seorang yg suka berseloroh nakal.

Sekolah okey..cuma aku skrg dlm latihan untuk menebalkan iman aku..(cewah..) nope2! i'm serius tau!huhu..aku ingin berubah 100%..xkiralah org nak kate ape..yg penting niat aku ikhlas..bg aku,keikhlasan itu amat penting untuk menyempurnakan tugas kita.Pg td agak teratur cuma aku asyik terfikir tentang tugasku sbg jurujual kop sek aku..ye..aku nie jurujual formal kat kop sekolah aku..xpelah..saje jer nak bgtau..Dah lame yuk aku xpegi bertugas..tambah lg dgn pemergian aku ke kem kecermelangan slma 3 ari..kot2 ape kate cikgu kn...nanti die kate aku xpegi bertugas..tp esk..aku kene kuatkn tubuh bdn untuk bertugas..despite i'm lazy to do it..

Berckp tentang b'day..tahun nie mmg xmeriah tp tahun nie la ramai yg bg wish kat aku..thanks a lot,friends.. : ) Aku xmengharapkan hadiah..yg penting wisi tu kene bg untuk sesiapa yg igt la..aku pun xpenah lupe arijadi memberz aku..xbg hadiah pun,cuma wish aje..bg aku,wish itulah yg mampu mengeratkan kasih-syg antara kite..betul x..?betul kn..hehe..

Aku dah ngantuk..jap lg aku nak study la..huhu..k,bye.

Jumpe lg yer..slm syg drpd nurul.muah..