aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 16 Oktober 2009

Dia ialah cinta yg cekal..

Arini bgn agak lwt..hehe,maklumlah lpz exam mmg aku agak relax.pg td lpz solat subuh terus tertdr ats sejadah.bgn aje sbb hafiz call,trma ksh sbb sudi kejutkan aku.bukan ape,mase bgn mmg terkejut sgt sbb tgk jam dah pkul 8 lebih..aku terus mandi n breakfst.umi n adik2 asyik tanyer knpe aku bgn lwt,aku tau..tu soalan yg wajib aku hadapi.('_') Smlm agak letih.jgn tanyer knape,tu urusan aku.huhu..
Plan nak pegi KB mmg m'jd.-well,syukur ya ALLAH.
Aku dpt kes terbaru,ye..dpt cll.die nie tentera,baru pts cinta.die kate xboleh nak hadapi knytaan yg kekasih die curg.kdg2 die ade t'fkr nk bunuh diri.aku dah biase dgn situasi sprti nie malah majoriti gadis di raudhatus sakinah pun same,mengambil jalan cuba mbnuh diri.mmg mudah..tp azab Allah tu tiade penangguhan.aku tenang mase die kate kekaish die tdr dgn org lain..biaselah,skrg ank2 gadis melayu mmg mudah tewas dgn nafsu dan rayuan.aku fhm,m'dkati anak-anak gadis yg terlanjur,lari dr rumah,mengandung anak luar nikah ckup m'beri kesan kpd aku.mereka baru mengenal erti kehidupan sbnr..
Kekuatanku lahir drpd smgt yg ade pd afiq.aku takut utk khilgn die..
"rase mcm nak pegi.''
ayat ini buat aku t'kilan.aku tau,saat itu akn tiba jua tp aku menyimpan sejuta harapan agr aku dpt m'beri kbhagiaan yg hakiki kpd die.insyaALLAH.
Aku cume dpt m'coret yg ini shj..slm cinta daripada aku buat semua yg setia dgn blogku ini.askum.