aku dalam dilema sekarang ni.

Sabtu, 24 Oktober 2009

ya ALLAH...berikanlah aku kekuatan..

askum,semua.
maaf lme xbuat notation yer..nurul sibuk sgt..
bgn pg aje trus fikir hari nie aku ade tugas ape..??ptg nie aku kene pegi kat RS sbb aku kene bg ceramah kerohanian.smlm mmg aku stres ckt..fail yg aku simpan dlm my documents hilang..!! sedih sgt sbb dlm tu ade byk bende yg aku syg.huhu..tp xpelah..ade hikmahnye. :)
aku gaduh ngn am,suke aty die aje nak sibuk psl hal aku.suke aty la sape2 nak kacau aku,yg die nak mrh tu knape..?ah..benci.. :(
kdg2 kn bile fikir balik,aku serabut jgk dk kat umah.dgn byk keje bertambun smpai aku nak pegi masjid pun xsempat.kelmarin aku batalkan rancangan nak bg tzkirah kat bdk2 asrama smka tok bachok tu.sibuk sgt n umi pun asyik m'bebel..hehe..mrh kOt dgn sikap aku yg agak memencilkan diri.iye..aku sibuk..! telefon aku pun lupe nak caj tau.
aku xleh buat notation pjg2 la ye..i'm sorry.
need to leave now..bye,askum.

mmuah......