aku dalam dilema sekarang ni.

Isnin, 2 November 2009

niCe time for blOgging back here..!!

Askum,semua..ape khbar ye..?sy mohon maaf sbb xblz comment daripada kwn2 semua kat gmail n ym krn mase nmpknye xm'izinkn sy utk online.sy skrg sdg sibuk menguruskan mslh remaja(cubaan bunuh diri) n sdg sabar menunggu remaja tersebut sedar daripada koma.Benar kate hafiz..penantian itu menuntut satu kesabaran yang tidak ternilai harganya jika kesabaran ade dijual di pasaran. : )
Terima ksh sy ucapkan krn masih setia follow blog sy n kebykn comment yg sy terima di ym n gmail amt mnggembirakan..terima ksh daun keladi.
('_')
Moodku kurg baik mggu nie..sbenarnye aku tgh'serabut' dgn sorg laki nie..huhu..spjg aku terima mscl daripd somebody yg secretnye..(hehe),aku tidak pernah berhadapan dgn hamba ALLAH ini..asyik mscl dgn tidak jemu n bile aku angkat,die terus letak..bile igt ttg bende nie,aku jd terlalu sakit hati.tp..aku tidak kejam lg utk menyimpan prsaan benci pd si misteri ini.yakni..aku tanyer sape die..abz name kat dunia nie die sebut.nmpk sgt nak berahsia..aku jd fed-up jgk lame2.n sbb prgai die yg suke mscl n letak bile aku jwb pggilan die,aku hmpir tertekan n mlm tu aku nangis puas2..aku mmg stres sgt n rase nak lempar telefon tu tp alhamdulillah..msh ade ketabahan n sekelumit kesabaran dlm hatiku..smoga aku terus b'sabar..
(bile cite sl nie..aku jd sakit aty..!)
Lwatan ke IKBN amat memenatkan..ulang alik sane sini di tgh pns terik..hu..(mase ngah taip nie,laki yg aku cite kt perenggan ats mscl n bile aku angkat,die letak..bOdoh..hu!!!)..erm2..sbenarnye..aku jd xde mOod dah nk write..
well..stakat nie aje kOt..bye n askum semua...