aku dalam dilema sekarang ni.

Khamis, 3 Disember 2009

Hati duhai hati..


Geramnye..knape die tu??igt aku nie ape nk mengaku yg aku nie tunangan org..?hu..oh tuhan,bg aku kesabaran. :'(


"maaf yer,awk nie tunang die kew?klu bkn,tlg ckp YA."-lol,ade ker patut?hm..!


Aku msh study tau,tunang org ape plak! Xtau la..geram tak boleh nak ckp..


"maaf wak,sy mtk maaf tau."


Klu ye pun,jgnlah pksa aku cmtu.nmpk sgt nk gunakan aku.Pergh..DUSH! rasakn tumbukan dragon ball nie..! Knape nie?aritu kate aku pkai cincin b'tunang,nie dah jd tunang org plak..tabah wahai hati,tabah!


Aku msuk satu laman web,kwn suh msuk.

klik..klik..cip,cip.

hm....what's that??mase tu dahi aku b'kerut seribu.

Ape nie??ya ALLAH,rase sejuk seluruh tubuh.Aku segera b'istighafar pjg..cpt2 aku pujuk hati agar b'sgka baik.Hakimi,ape niat kau suruh aku bukak site nie?Aku b'debar2.


Laman web yg penuh dgn aksi remaja melayu,penuh ketidaksopanan..tiade rase berdosakah dorg..?waktu itu,tanpa aku sedar..air mata aku menitis.setitik cume,tp hatiku sarat dgn kesal dan bingung.aku memanjat doa agar mereka diberi hidayah..ya,meskipun jasad2 itu sudah t'jamah.Ya tuhan....


"woi,byk ag tau site2 yg cmtu.seribu mgkin!"


Aku tahu,seribu itu besar kemgkinan.tp aku t'fikir..di mane peranan persatuan pengguna utk m'hapuskan blog2,halaman2 yg mampu mengotorkan fikiran remaje yg melihatnye.Mmg site yg aku lawati tu penuh dgn gmbar2 ghairah..dan semuanye dilakoni oleh anak2 gadis melayu,serikandi seakidah dgnku..islam.sedikit cume yg lelaki.bodohkah yg p'puan ini?di mana letaknye akalmu..?..aku sebak..


Niatku hanye satu,yg tunggal dan yg setia..

Klu bkn kite islam terutama aku yg ingin m'beri bimbingan bilhikmah,siape lg yg mahu peduli..? Jgn b'putus asa,nurul..be strong.