aku dalam dilema sekarang ni.

Khamis, 3 Disember 2009

Sedekat renungan ILAHI,sehampir rindu di hati..



Askum..haha,buat notation baru plak.

hm..t'detik di hati ini,ape ALLAH telah m'buke hatiku utk hambaNya itu?

tp..ape hati aku menerime?? : (

Sejujurnye..ade nur hibbah yg terbit di sebalik qalbun jiwa yg sudah lame gersang dek kecewa.Aku enggan m'buat hipotesis dan kesmpulan awal..dlm sains sendiri pun b'kisar bahwa hipotesis nie tidak boleh dipakaigune sebelum ade bukti.tp..hu..tp,tp,tp..

Aku bimbg didekati zina hati sebenarnye..klu boleh aku nk b'kwn aje.

"Jika kamu menyukai saudaramu,beritahulah kamu menyukainye.(Hukama)"

Aku t'menung..klik,klik..mohon istighfar byk kali.jauhkn aku dari zina hati,ya ALLAH...hm..

Ya,aku mmg suke pdnya,pd namanya yg indah bg pndanganku..pd tutur katanya yg b'sopan..tp,hu..mgkin die cume b'pure2!!.................

....dahulukan b'sgka baik,nurul.

Xpelah..xbaik aku bercerita mengenai insan yg blm tentu baik utkku disini.Biar DIA yg menentukan.