aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 18 Disember 2009

let me alOne.. ; (

Askum..
Huh,sorry yer..mmg smlm xde mOod.ade mslh dgn member sorg nie ckt,aku naik darah ngn sikap die. naughty+unknown+difficult.ape lg..?? xtaula,susah nk describe. ; (
Hari nie okey la ckt. Aku klu mrh xlame,ape lg majuk..surut kejap aje.ahak,weird n cool. ;D Uhuk,skrg bile igt aje..msti aku rase kcewa n mrh kat die.Xtaula cmne nk buat prsaan nie hilg,puas dah aku b'doa,bace quran..tp xhilg jgk.hilg pun bile aku xsinggah kat profile die.uh..mls nk cite ag.tutup cite..clap,clap.da abiz.

Td pegi hospital,hajat baiknye nk pegi jenguk pengasuh sister aku.wad 3,bangunan Mahsuri katil no 25.aku catat lol,xbg lupe.hehe..aku nie pelupe ckt.xtaula knape..nk ckp da tua pun baru umur 15,da nk msuk 16thn next year.Alhamdulillah,Allah pjgkn umur aku.moga dilimpahi keberkatan drpdNya selalu.amin.. okep,sl nk parking tu susah sgt.hr nie rmai sgt.dpt shopping complex pun pnuh.akhirnye,umi call beliau n maklumkn bhawa keadaan susah ckt.mgkin ziarah lain kali,insyaAllah.

Aku gaduh lg am.pkul 10.56pg..huhu,aku catat nie.sbb wktu nie die telah buat aku rase sedih sgt2..knape smpai ati die ckp mcm tu kat aku?igt aku xde prsaan ker ape?igt aku nie tggul kayu?org nk protes aku pun aku bole sbar ag,tp die....am,xde niat ckt pun nk buat anta(awk dlm b.arab) mrh tp anta lyn ana(sy) sprti org asing.sape xterase ati..? aku wktu tu cube pujuk ati aku,mgkin am ade mslh kot..tp.. ; ( sedih ckt,uhuk..

>>terase diri ini dah byk b'dosa..

p/s : nobody really cares if you're miserable,so might you as well be happy.-Cynthia Nelms