aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 29 Januari 2010

gudbye..last notation.

this is emun,looking for someone like him is not difficult much!


gmbar nie dah lame,rasenye blm PMR lg.from left;ain,piqoh.huda n ana.

nie adik yaya..die dah mula b'tatih,having some distress.


-kembali naik basikal-

kelmarin,aku dah nak g sek.dah amek surat b'henti,aku rse t'lalu awal..mcm xsabar plak nak gi sbpi..ahak,tp kate kerani mmg sesuai dah amek aritu.aku pun ok aje la.pape pun,aku tggal kat umah nenek aku buat semntara.pg tu mmg lewat la,jd umi xsempat nak beli nasi bungkus utk aku buat sarapan pg b'sama ma(my grandma).jd aku pun cadang nak beli nasi kat umah cik jimah tu,nasi lemak die bez ape..yummmy.
ma suh aku naik basikal,haha..nak dijadikan cerita aku naik basikal kanan kiri belok.aku jd awkward la!! dah lame xnaik basikal.haha,mase nak pulang tu,aku hampir jatuh lubang.nak ketawa pun ada..ahaha.. : D
p/s : aku dah jd budak yg xpndai naik basikal da..kene beljar balik.

-nie last moment aku blogging-

hajatnya nak blogging smlm,tp laptop rosak..hehe,gara-gara umi yg t'clp cabut pendrive.haha,marah betul abah..tp nak marah kat umi tu jauh sekali kot.kat rumah aku msing-msing b'tolak ansur.ecxept my sisters n I..!! : D
aku dah nak pegi da..sedih sgt,tp ahad nt aku nak pegi sek antar buku teks.asalnya buku teks tu bole dbwa ke sbpi tp umi suh antr sbb nak budak smk sri gunung xcukup buku teks.ada baiknya juga klu antr.lgpun aku bol dpt buku tekslain nt kat sbpi.
pape pun,nt ari raya cina nie aku balik plak..nt un9 k..

bye,sweet kiss for all..mmmuah..
askum n slm syg drpd fakhriah.