aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 8 Januari 2010

nothing to say..

sweet choc : everyone's thinking bout the homeworks given.

Askum semua.
slmt hari jumaat ye..^^
hm,td aku jumpe akmal.die bg aku kertas yg aku mtk tempoh hari.xtau plak die msh igt.terima ksh,akmal. sdih bile jumpe die,bln dua nie dah xdpt msg die.itu pun klu aku mmg d terima ke smka tok bchok.moga-moga d terima,amin.

11.45mlm.
tepat pd waktu nie aku terima msg daripd am.
'slmt tdo,moga mimpi yg indah.'
>>thanks aje la.
Hm..aku msh b'sikap dingin dgn am.biarla..aku xsggup kecewa gara-gara am.sbb die xpenah fhm ape yg aku harapkan daripada seorg shbt.Kdg2 jiwa ini lesu,kdg2 jiwa ini ceria tp aku m'impikan sesuatu yg kekal setia.yg mampu m'berikan aku dampingan yg abadi.bkn krn aku seorg p'puan yg b'teraskn iman.insyaALLAH,akn aku terus istiqamah dgn takwa.

Couple..?not interested.apatah lg b'gurau psl nie.maaf seribu kali syg. : )
aku tau ada org ragu-ragu psl aku.terima ksh tp bg aku couple nie xde erti pape pun.cume satu gejala yg sebati ngn jiwa remaja,n satu trend yg cukup popular.
tp aku akui..aku syg seseorg tu.
n bile aku syg seseorg,aku akn sntiase sebut name die dlm doa aku.
sbb aku nak die selalu diberkati ALLAH.
klu betul die jodohku,aku pasrah meskipun die punye kekurgn.
tp aku belum b'sedia utk m'cari boyfriend.
hanya sekadar 'buah hati' yg sentiase diingati lebih daripada status seorg sahabat .
: ) dan waktu ini aku senyum.

slm syg.-fakhriah.