aku dalam dilema sekarang ni.

Isnin, 11 Januari 2010

waiting for the answer..

sweet choc : xlame lg kptusan dpt sekolah mane akn d peroleh,sedihnye terpksa b'pisah bulan dpn.

Askum semua.thanks utk semua pgunjung blogku ats dat congrates. ;D
Hari ni xbyk nk d kgsi.yg usually things need i share with you all are : panjat tangga awl-awl pagi!
malang nasib,tp alhmdulillah jgk sbb aku bertugas(pgws) di kls 4C1.sebelah kls aku je..xyah la pusing blok nk jalankan tugas. ingatan duhai fakhriah : b'syukur la.

Am,how about your left ear?hehe..kesian yer,kene pulas kat hakim.cikgu bm yg suh hakim pulas telinga am gara-gara am xsiapkan karangan.aku mmg nk ketawa tp..uhu,xpela.nothing joke.
Am,maaf..aku xde niat nak jauhi mu tp..
p/s : fakhriah is lot of tapi-tapi.
xpela am,aku harap mu bhagia.amin..

Aku b'jumpa dgn Ikmal lg slps jemaah solat asar pulang.xtau plak ikmal nie rajin pegi masjid.hehe,aku cuma pegi jenguk-jenguk aje td.igtkan bole t'serempak ngn soleh,dpt jgk aku smpaikan slm daripada ckgu-ckgu.

"nurul confirm ker nak ambil 11 subjek?"
ntahla,ikmal.tp aku terlalu syg utk tinggalkan b.arab.keputusan muktamad.
now,i'm waiting for the answers from boarding school also smka tok bachok.
Apa-apa keputusan,aku terima dgn redha.
Aku jd excited sgt nak tau sape yg dpt sm teknik.kptusannya *15 januari,jumaat akn dtg.
*b'day cikgu noraini mak piqoh,.
Semoga semua m'peroleh yg t'baik.
slm b'jaya-fakhriah.