aku dalam dilema sekarang ni.

Rabu, 13 Januari 2010

what about him..??

sweet choc : add math,da rmai yg pening.huhu.

Askum n slm syg.
Maaf la yer,sebenarnye aku xtau nk ckp ape.well,aku blur kejap cz td buat byk sgt keje sek.xtaula mcm mane nk go on ye,tp lama-lama tntu biase.insyaALLAH.
Aku pegi Nirwana hypermarket td,ntahla..rase xselesa plak.nie sume gara-gara aku call grandpa bgtau plan nk gi KB.ahak,lpz balik solat kat masjid terus pecut ke KB.lgsung xt'fikir psl keje sekolah yg b'timbun kat ats meja tu.kasihan keje sek,dahle byk...dilupa plak.

What about him..?
hm,xksh pape pun.aku xpenah pndang pd rupa,tp iman di hati.namun whai serikanda,cukupla b'kwn saje.sy dah ada org yg sy syg..n setia tu merupakan aspek plg penting dlm khidupan sy.apatah lg kejujuran.serikanda org yg baik,pnya pegangan agama yg kukuh nmun soal hati tdk mampu d pksa,jgn khuatir..andai kita ada jdoh,xkn ke mane pun.slm shbt ye.-fakhriah.

Add math?umi kate senang,tp klmarin blajar psl Sketch rmai kwn-kwn pning kpala.
p/s : aku pun sama.. ; (

* gambar kat ats tu gmbar budak-budak lelaki kls aku.nie mase lpz pmr..tag dlm ain's fb.