aku dalam dilema sekarang ni.

Isnin, 19 April 2010

salam kembali..


Aku mengucapkan slm kt kembali,sedangkan aku juga telah mengucapkan slmt tggal buat SBPI Pekan tercinta..

Sedih,berat hati dan sarat dengan rasa sebak sewaktu aku melangkah keluar dari kawasan Aspuri..xde perkataan yang boleh m'ggambarkan feeling aku waktu tu..dan aku hampir menangis bila b'slm ngn adik2 dorm.yela,sape xsedih..tiap2 ari dk lepak kat katil bawah n b'bual lpz balik kelas.pape pun,aku relax aje la..sebolehnya control selamba sbb aku xnk nmpak sedih sgt.huhu..well,nie catatan aku yg plg SEMPOI.

Aku ade catat byk bende sepanjang dua mggu aku dk kat sane tp mlz plak nk edit balik kat sini sbb aku jd xde mood nk online.on the spot,bile bkak facebook..friend request hmpir 990!! aku smpat confirm 400 lebih aje..penat sgt.huh..mmg m'bosankan.mlz nak peduli lg..baik lyn keje sek kn.tp online is important too..the MOST important thing!!

Lokman msg aku smlm,tanya aku balik sane ke x..sedih jgk aku.aku cume jwb aku amek cuti seminggu..entahla,umi aku kate kelulusan dah smpai tp knape xsmpai kat sek?pelik betul..selagi xsmpai,selagu tu lah aku kene naik turun pejabat n tanya cik kerani yg selalu buat aku xleh tahan sabar smpai aku nak ngs..aku terpaksa g klinik amek ubat tahan sakit,tp die boleh plak tggikan suara kat aku n mtk laporan dktor.Aku tau,aku mmg antara pelajar yg paling kerap g klinik,tp apa daya aku..aku xmampu bertahan dlm sehari tanpa ubat.itu pun klu aku terlalu penat.last day aku nak balik,die sibuk dk online facebook..ye,dlm waktu pejabat.bile aku dtg mtk die serahkan surat kat ayahanda,die marah aku plak. ' xkn awk xtau peraturan asrama??' ya ALLAH,nak terduduk aku waktu tu,dgn tubuh yg penat aku ckp kat die..aku cume nak die serahkan surat tu aje..bkn nak mintak balik hostel lewat.sakit kepala aku..lastly,abah sndiri yg naik pejabat.cepat aje selesai..please la,tau la nak online tp jaga sikit adab kita walaupun ngn pelajar..

Td aku nak tanye sape2 4s1 yg nak fotostat lampiran idioms n proverbs.pastu ada sorang hmba ALLAH nie amek n tgk2 lampiran tu,die terus ckp die xnk cz die dah ade satu ribu da..huk,byknye tp cara abti ckp tu penuh dgn riak.klu dah satu ribu idioms n proverbs,knape BI anti mase PMR xdpt A..?mujurlah aku xtertnye cmtu..aku tau,die nie mase aku form 3 ag xpuas aty ngn aku tp xknlah smpai skrg xpuas aty.anti,jgn ckp besar sgt yer..xbek.ana cume nak tlg anti aje..at least,anti bole gune untuk SPM tahun dpn.BI bkn senang nk score A,apatah lg A+ klu kite yakin sgt kite boleh n pentingkan sifat tawadduk yer.aku mmg kecik aty sgt ngn die td,xpatut betul..ok2,anti ade seribu dah.tahniah yer sbb anti dah dpt byk..fine.

Aku mmg secara fizikal nmpak sihat..tp utk apa aku nak tunjukkan yg aku nie sakit klu cume mengundang simpati org.aku cume nak korang fhm,yg aku amat memerlukan doa kalian..doakan aku cepat smbuh n result yg aku bakal terima awal bln 5 nt ialah satu berita baik. : ) amin.