aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 9 Mei 2010

hello n hello..

hai,slmt b'temu kembali..ahaha..yuk,assalamualaikum wbt.
ape kaba sume?okey je kn..diharapkn begitu la..
slmt hari ibu buat sume ibu kat dunia nie,love u moms..
nothing to say,saje je nie buat catatan.blog lame xupdate,adik ros pun ade tany..bising ar!! hehe,gurau je..saje nak hilgkn stres.ari nie p'bentangan Renyah,xtau knape..Tuhan ingatkn aku ssuatu smase nak bentg..sori Ain,xde niat nak lmbatkan.jujur,aku xsedar ape yg aku ckp waktu tu.mmg ayt pun aku xsusun,aku dah hafal tp msh t'gagap ag..aku tau mu mrh,jgn mrh n jgn fkr bkn2 yer..
Ain,aku mmg xleh ckp sape bdk tu..cz die pun jumpe aku ngn sorg ag kwn die.n yg sal no tu,aku dah tany pndpt ustzh aku..lupe jatuh pd hukum xsengaja.b'gantung pd tempoh waktu..aku memohon maaf..mgkin maaf senang dipinta,tetapi dalam islam maaf nie sbg penjalin silah dan haruslah dijaga dalam situasi yg baik.
Dayah,elok-elok selalu..mohon doa dan perlindungan daripada ALLAH swt.Kita kene tanam keyakinan dlm hati kite bhwa xde bende yg dpt mengatsi kekuasaanNya..tanam keyakinan tu n suburkanlah dgn baja-baja ibadah.Kuatkn smgt n jgn lupe m'baca al-Quran.aku doakan mu selalu..