aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 16 Mei 2010

kumpulan bdk gedik n gatal..

Malang betul nasib aku,hari pertama perkhemahan aku sudah diserang demam.Tubuhku jadi lemah dan aku hanya berehat di dalam khemah sahaja.Start from that day,I notice and find out that I cannot involve in any camping activity! Full stop..well,huhu..there'll be a hikmah from what'd been happend to me.Pape pun,boleh juga aku cerita serba sedikit tentang camping tu.

Seriously,I dun like the form two students,all of them including ma adopt sis!! How dare they ngorat brothers of fasi in front of our teachers,Cikgu Hanapi??They asked abg fasi bout abg angkat,no hp n so on la 'till they could tell me who was romantic or not! Uh,they also bergayut with their boyfriend in front of me,how could them?? I really hate this part of their unpolite act!! Dorg mmg b'lagak matang..siap nak cari gaduh ngn bdk sek lain.ckp kuat2 ; sombong la bdk sek tu,wat laki pndai plak senyum. Hei,ckp kuat lg..biar smua sek label SMKSG!! b****h!

Yg paling aku sakit aty,buat aku berasap..boleh plak sorg bdk nie pkai tdung xletak kerongsang,pastu pkai skaf rmbut kat luar nak bg tetap tdung kat kepala..then jalan terkedek-kedek pegi angkut kotak minuman dari kereta cikgu smpai ke tapak p'khemahan.nk ke tpak camping tu,lalu tmpat bdk2 laki dulu..aku smpat sindir ; xcukup kacing ko?malukan sekolah betul.. aku dah ulang 4x,jaga aurat korg.kali p'tama aku tegur,bila dorg kuar dari khemah xpkai tdung.mmg sekdar nak jenguk kawasan luar,tp biar tau aurat tu!! Jgn smpai aku tengking..dorg dahle ckp punyalah kuat.gelenya,bg no tepon la..amek gmbar bdk-bdk laki.dgr je SMK Dato Perdana ada jgk,SMK Kubang Telaga join jgk,SMK Bachok n smua sek..terus segar,menerpa kat Cikgu Hanapi tanya ;betul,cikgu??
Eh,betulkan niat korang..dtg nak bg sumbangan ats nama sek,bkn nak m'ggatal!!!!!!!!!!!

Korg xtau persaan aku,t'seksa tgk perangai dorang!! Patut cikgu xamek dorang..huhu,aku smpat check tepon dorg..ya rab,geli..darling la,papa la..wei,aku sepak kang kat muka korang!! Aku tegur mula buat muka selamba..puih..!!

That's all..luahan hati aku.tada...askum.