aku dalam dilema sekarang ni.

Selasa, 8 Jun 2010

semoga ku tabah..

whatever everybody wants to say,say it..i dun care n i dun mind.whatever you want to think of me,keep on doing that..keep on doing what you want!! i dun care..

what da small things needed to be faced every day?because of you all,i suffer and going to be an unhappy girl..through these sad weeks,i pray n wish almost a day so that we'll be like last year..ameen..

semangat bukanlah sukar utk ku p'oleh namun aku yakin mmg itu yang perlu aku cari untuk masa ini.sejauh mana aku melangkah,aku kene sedar n b'pegang pd semua prinsip hidup aku..agar aku sentiasa kuat.melayan karenah orang bukanlah semudah yg kalian sgka,aku b'hadapan dgn sahabat yg b'megahan bile dipuji,sahabat yg sering b'buruk sgka,sahabat yg baik di hadapanku mengutuk di belakangku,sahabat yg suka merajuk,sahabat yg kini berubah sma sekali,namun Allah turut mengurniakan aku sahabat yg memahami,sahabat yg sering t'senyum,sahabat yg matang pemikirannya,sahabat yg baik akhlaknya..syukur.

tiap hari aku b'muhasabah bimbang sekali p'lakuanku m'jd buah mulut org.namun siapa tahu,sedih di hati kini b'tmbah.dia seolah tidak memahami..dan aku hanya b'diam diri dan b'lagak biasa.sahabat,sikapmu adakalanya m'buatkan org si sekelilingmu tidak senang t'msuk aku.mgkin..rahsia seseorang,kamu b'kate : tau dr A hingga Z..dah lame tau..aku sorg je tau..rahsia kite2 je kn,mane boleh bgtau.. hm,jatuh pd riak!!! nie bukanlah pndgn aku sorg,tetapi ramai lg yg ckp mcm tu..maaf bg sesape yg terase..

ya allah..ampunilah segala dosa2ku..ameen..