aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 20 Jun 2010

wahai jiwa yang bernyawa..

aku ambil masa sekejap nak on9,sbb nak update blog.t'haru bile ramai yg inbox aku ckp sl blog aku..namun,aku manusia biase xlekang jua dgn kritikan.aku menerima dgn hati yg terbuka luas.terima ksh buat qistina dari seremban(maaf,seingatnya asal dr seremban) yang sudi berkgsi blog aku dengan para sahabat,xkisah la pape pun..syukran sgt2 pd mane2 yg menyokong.ada yg usul mtk wujudkan laman web tp aku tolak dgn serendah diri,sbb aku msh tidak layak utk b'gelar seorang muslimah sejati.terima kasih walaubagaimanapun.

aku amat merindui intep atau inSTAR,sekolahku dah b'tukar nama.selamat maju jaya ya..!
xtau kenape,mase aku on da way nak balik sek td,aku rase rindu sgt kat kwn2.rase nk ngs..then aku fikir kat kaunselor yg dah byk bantu aku tabahkan hati bile aku dalam dilema nak tukar sekolah lame swaktu mggu p'tama di inSTAR.sungguh,kaunselor kat inSTAR la kaunselor t'baik penah aku jumpe.kemahiran dalam komunikasi dan sikap t'lalu memahami m'buatkan aku yg hampir lemah sewaktu sesi UBK,menanamkn azam dan semangat yg tinggi.terima ksh sekali lg buat cikgu roszana.(cikgu nie asal kelantan tau.)

aku ketawa kecil dan tepuk dahi bile markah fizik aku jatuh merudum.mase kat instar,aku dpt B+ la jgk,haha..jatuh! inggeris pun same,dari 92% ke 61%..pape pun,b'syukur aje la.sedih jgk bile fkr..insyaALLAH usaha akn dip'tingkatkn.haha..em,hm..aku dah nak mule balik amalan-amalan yg aku praktikkan di hostel,agar jiwa aku lebih kuat dan xdelah nk terus ngs bile org sakitkn hati aku.then,sekarang dlm kesibukan membuat kerja sekolah.n latihan add math..hehehehehehehehehehehe.

k,slm syg buat semua.
"Fastabiqul Khairaat" - Berlumba-lumbalah melakukan kebaikan.