aku dalam dilema sekarang ni.

Ahad, 4 Julai 2010

my heart's having...


slm buat sume.

today,i want to release and share ma heart's sadness n uncalmness.xtau knape,hati aku rase xtenang n berdebar semacam.aku xde selera nak mkn walaupun tgk budu ngan ulam,bila aku baring aku xde kekuatan nak bgn.sbb nak jalani p'bedahan ke?? x..aku xseram sal tu.xtau knape..mgkin aku ada buat dosa bsar kot.. : (


hari smlm bukan seindah yg kita inginkn.dan hari ini bukanlah semanis yang kita mahukan.


selalunya begini hakikat hidup,dan aku mohon doa kehadratMu ya Rab agar kurniakan aku kekuatan hati dan qari.kuatkan lah imanku,ya ALLAH agar aku tidak mudah tergoda dengan hasutan laknatullah. amin..


umi cadang,tahun dpn lps SPM nk tunai umrah.umi nak ajak aku nga ma(nenek) je.kalau jd,aku teruja sgt..wah,beznya.uhuk..jd la yer. : ))
: )