aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 24 September 2010

i love u because ALLAH.

aku b'fikir smlm , apa mungkin seorang insan itu berasa lalai atau leka hanya kerana dia memendam perasaan pada si dia ? bukan itu b'dosa di sisi islam? mungkin juga perasaan itu jika tidak b'tepuk sebelah tangan akan mnimbulkan dosa apatah lagi zina hati ? nauzubillah min zalik.

apa pun, aku mohon maaf pada semua yg sentiasa m'beri skongan kpd ku di blog ini kerana barangkali tanpa kalian yg tidak aku kenali, tanpa kalian tdk pula aku merasakan bahawa air tanganku dan catatan ku di blog ini m'dpt p'hatian dari segenap penjuru malaysia.waima, blog ini sangatlah ringkas dan tiada apa-apa yg istimwa ttgnya. : ) aku mohon maaf kerana tdk meng-update blog ini kerana kesibukan yg amat tidak dpt ku atasi.

rezeki ? ianya satu p'kara yg subjektif,bukan? tetapi aku percaya bahawa rezeki setiap hamba itu amatlah luas kerana janji allah sentiasa benar. Dan berapa banyak binatang yang tidak (dapat) membawa (mengurus) rezekinya sendiri. Allah-lah yang memberi rezeki kepadanya dan kepadamu dan Dia Maha mendengar lagi Maha mengetahui.al ankabut.
kadangkala aku t'kilan kerana serata hamba mengeluh berat apabila muncul musim hujan yang tidak b'henti kerana mereka tdk sukakan hujan; bagaimana hndak ke sawah jika hujan? bagaimana dan bagaimana? paling amat aku kesali , di bulan ramadhan al-karam yg lalu, ada seorang mak cik ini seolah-olah berasa t'beban dengan kemunculan bulan mulia ini dan cuba mengambil kesempatan dgn m'jual rokok serta makanan minuman kepada anak-anak sekolah di waktu petang. apa berkat hidupmu ? apa dengan b'buat demikian sara hidupmu bakal stabil ?? entah bila dia mahu b'istighfar . cuba merosakkan anak bangsa sndiri!

aku ; b'cadang utk mgubah penampilan daripada b'tdung biasa kepada memakai shawl.menurut pndangan aku,shawl amat sesuai dgn muslimah kerana jika dipakai dengan betul shawl menutup hampir seluruh bhg dada dan ianya labuh tau kwn-kwn. mgkin agak kekok pd mulanya tp lama-lama mesti okey.

petang smlm, kami b'tiga sekawan---> husna,deen dan aku pergi ke kedai depan sekolah utk makan mihun sup.terima ksh buat deen yg sudi belanja kami.hehe . dpt pahala b'lipat ganda kerana slps makan, aku dan husna b'gerak aktif dgn penuh tenaga.^^

ini shj titipan . ma'as salamah.



nie aku dan shbt-shbt ; mkn mihun sup ~

usah peduli muka yg xcomel ~
tgk,tutup aurat~


ini deen , bakal ustaz. ~
 p/s : sy memohon mf kpd semua p'baca blog yg tdk b'puas hati krn 2,3 entri sblm ini agak duniawi dan b'rubah. i'm gorgeous ? mf ya . :D