aku dalam dilema sekarang ni.

Isnin, 24 Januari 2011

be responsible .

assalamualaikum.

sy nak ucapkan terima ksh daun keladi :m: pd Syariffah Anis SyahiDa bebanyak terima ksh .
:face68: nak tau knp? she'd surprised me with the emoticons yg comel2, yg mana sy start guna on this post.hehe. :face75: happy la.teruskan singgah kat blog ni ye.

mukadimah je baru kat ats ni :119:
hm,recently Allah telah kurniakan pd sy rezeki yg melimpah ruah.alhamdulillah.tetapi sy bimbang kalau t'leka dgn nikmat ni.moga Allah p'kukuhkan hati ini.amin.

sy mmg ada cite nak kongsi tp cite ni psl sek,aib la.xleh cite. :22:
pape pon,sy cuma nak pesan kt sini,bhwa sy bkn sorang p'puan yg xsopan.
dan sy dah rase tenang ckt sbb sy dah peroleh pahala insyaAllah sbb b'usaha leraikan satu p'gaduhan.
dan.. :88:
sedaya sy sbg seorang p'puan,sy hanyalah mampu b'tindak melalui lisan dan kuasa sbg seorang pengawas.
bkn lah melalui kekerasan.dan sy dah jalankan tggungjwb sy sbg seorang yg b'agma islam,di mana islam menuntut kita utk mendamaikan satu p'telingkahan. :86:
tp jika kite sbg sorang guru atau 'guard' sekolah?
bknkah b'tggjwb jgk kn? :face35:
think with yours.