aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 8 Julai 2011

hello fakhriah?

ikuti perbualan di bawah ini :


me : umi, tak larat nak pergi sekolah ni.demam makin teruk.
umi : ha? habis, nanti kehadiran kosong lah. ( tengah jemur kain dekat luar pepagi buta pukul 6.15 a.m )
me : biar lah. tak bape nak kisah.<--- poyo !
umi : up to you lah.

jadi, saya dekat rumah sorang² sambil tunggu pukul 3 p.m waktu umi abah pulang. 9 jam dekat rumah. listed kat bawah nih tentang benda sebena yang saya buat dengan keadaan DEMAM + BATUK.

first : makan roti keju dengan cornflakes susu.
second : makan ayam panggang cicah sos pukul 11 a.m. ( dekat sekolah rest time lah )
third : tidur 2 jam.
forth : tengok Sarjan Saji also Gadis Melayu. saya tukar² channel bila iklan sebab nak tonton dua² sekali.
fifth : sms dengan jannah. dia bawak hp pergi sekolah. : p


nampaknya saya tak macam orang demam pon kan? ngee.

dah masuk bulan julai nih beb. 3 months left tapi kenapa saya tak rasa macam 3 bulan lagi nak SPM???  wah,teruk. memang sekarang saya jadi betul² down and tahap ignorance saya pon increases. kalau orang hantar sms,malas nak reply sambil fikir ' biarlah,balas sat lagi.' then,kalau handphone dah low bateri dia,saya akan tunggu sampai dia off sendiri baru nak caj. hah,tragis. bed time pon selalu aja awal. kadang² tertidur atas meja belajar.

TAPI . i found it just now!


dah tambah dalam choco clipsy.

sukanya baca blog akak nih.
uwaa . tak ada mood nak entry-ing panjang sangat.
here're for today.

tak pandai nak rotate.

nih dalam toilet cikgu kat sekolah. ehee..

bye-bye . muah.