aku dalam dilema sekarang ni.

Jumaat, 26 Ogos 2011

nothing to say.

assalamualaikum
~salam ramadhan dan selamat hari raya.~

lama lah tak buat entry.i found that my formspring was fulled with ques,and tweets of twitter.jadi,this entry dikira sebagai my payment untuk today and the next day.apa pun,tak nak lah kelentong lebar sangat.briefly,i love my blog,my FB,my twitter,my formspring sebab semua benda nih memang buat saya bahagia.people say that; student must cope with their stress.so,this is a way lah. ahh,i'm going to ramble!


guys,SPM is around the corner. haiyaa,saya macam tak sedar pulak.bila tengok kalendar,rasa nak telan aje kalendar. please dear,i need someone to give me motivation.come back the old nurul fakhriah,where've you been my dearest nurul fakhriah??  Dulu masa PMR,dua bulan nih saat genting dah. saya memang study hard lah,ketepi study smart sebab suka main-main punya pasal. saya memang suka main-main,admit it.tapi sekarang,ohh I need to emphasise on everything yang perlu!!

hah,tengok..habis dinding!
sedihnya hati bila tengok buku teks bahasa arab tinggi.frankly speaking,saya nurul fakhriah amat cinta akan subjek nih.bukan sebab selalu kena puji kat ustazah and ustaz tapi sebab --- speechless.masa dekat inSTAR dulu memang ambil lah subjek nih,bila kena pindah seriously kecewa deeply sebab sekolah lama tak leh ambil bahasa arab untuk SPM. jadi,saya pun bawak balik buku teks dan simpan dalam almari buku.

i dont know kenapa bila saya guna handphone saya,kawan2 pun cakap; comel lah handphone awak. apa motif cakap macam tuh?? <---- paranoid.


entah nak cakap apa lagi nih.wish you all selamat hari raya lah babes semua ya. i love u. kulla 'am wa antum bikhoir,minal 'aidin wal faaizin. MUAH.

i